Close Menu
NtimeNtime
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • TV
  • LIFESTYLE
  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Facebook X (Twitter) Instagram
Facebook X (Twitter) Instagram
NtimeNtime
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • TV
  • LIFESTYLE
  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
NtimeNtime
Αρχική » Ανθή Σαλαγκούδη – Σοφία Μαργαρίτη: Είδαν Survivor με πιτόγυρα και κρασί

Ανθή Σαλαγκούδη – Σοφία Μαργαρίτη: Είδαν Survivor με πιτόγυρα και κρασί

23 Μαρτίου 20211 λεπτό χρόνος ανάγνωσης
Facebook Twitter WhatsApp

Η πρώτη τους συνάντηση στη «μετά – Survivor» εποχή

Δυο… πρώην συναντήθηκαν μετά τις αποχωρήσεις τους από το Survivor. O λόγος για την Ανθή Σαλαγκούδη και τη Σοφία Μαργαρίτη.

Οι δύο πρώην παίκτριες του ριάλιτι επιβίωσης είχαν έρθει πιο κοντά όταν ήταν στην παραλία του Άγιου Δομίνικου και φαίνεται πως αποφάσισαν να κάνουν παρέα και εκτός παιχνιδιού.

Η παίκτρια που αποχώρησε λόγω τραυματισμού και η Ανθή

που αποχώρησε λόγω της ψήφου του κοινού βρέθηκαν στο σπίτι της δημοσιογράφου και παρακολούθησαν το Survivor απολαμβάνοντας λαχταριστά πιτόγυρα.

Η Σοφία είχε στηρίξει την Ανθή βγαίνοντας από το ριάλιτι, ενώ είχε κατηγορήσει τον Κοψιδά.

πηγή Πρώτο Θέμα

Διάφορα

Τετάρτη, 24 Ιουνίου: Αυτά τα 4 ζώδια κάνουν κίνηση ματ και αποκαλύπτουν αλήθειες – Η διαίσθηση τους βγαίνει αληθινή

Διάφορα

Μυτιλήνη: Η τραγική είδηση για την 36χρονη γιατρό που “λυγισε” το νησί

Διάφορα

Προσοχή πού θα κολυμπήσετε: Αυτές είναι οι 29 ακατάλληλες παραλίες της Αττικής για φέτος

Διάφορα

Διπλός σεισμός στη χώρα – Αισθητός στην Αττική

Διάφορα

Συντάξεις: Έρχονται μόνιμες αυξήσεις; – Ποιοι θα ωφεληθούν; – Τι αλλάζει στο μόνιμο επίδομα συνταξιούχων;

Διάφορα

Το λάθος που κάνουμε όλοι στο πλυντήριο και τα ρούχα δεν μυρίζουν φρεσκάδα

Ntime
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
© 2026 ntime.gr.

Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για να αναζητήσετε . Πατήστε Esc για ακύρωση.