Close Menu
NtimeNtime
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • TV
  • LIFESTYLE
  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Facebook X (Twitter) Instagram
Facebook X (Twitter) Instagram
NtimeNtime
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • TV
  • LIFESTYLE
  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
NtimeNtime
Αρχική » Επιστολή μαθητή προς Κεραμέως: Με 20.988 μόρια, «αποτυχημένος άριστος»

Επιστολή μαθητή προς Κεραμέως: Με 20.988 μόρια, «αποτυχημένος άριστος»

20 Ιουλίου 20212 λεπτά χρόνος ανάγνωσης
Facebook Twitter WhatsApp

Ανοικτή επιστολή έστειλε μαθητής στην υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Ο Διονύσης συγκεντρώνει 20.988 και όμως δεν εισάγεται στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ λόγω της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα.

Ανοικτή επιστολή του μαθητή Κατάκαλου Διονύση στην υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Ο Διονύσης συγκεντρώνει 20.988 και όμως δεν εισάγεται στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ ή του ΑΠΘ λόγω της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα.

Αξιότιμη κα υπουργέ,

Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου και από σήμερα ένας Αποτυχημένος άριστος και συμμετείχα στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στοχεύοντας να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική σχολή του ΕΜΠ.

Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση. Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα.

Σκεπτόμενος τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι δεκάδες συμμαθητές μου βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:

Δεν είναι άδικο το ίδιο νομοσχέδιο που «διακρίνει» τους άριστους να τους αποκλείει συγχρόνως και από τα πανεπιστήμια; Και

Πως καλείται ένας μαθητής που δεν κάνει σχέδιο στο σχολείο και διδάσκεται ελεύθερο και γραμμικό διαδικτυακά να μπορέσει να αποδώσει ικανοποιητικά;

Μήπως θα ήταν δίκαιο να επαναφέρετε φέτος η βάση του 10 ως κριτήριο εισαγωγής στην αρχιτεκτονική;

Ή οι συντελεστές των ΕΒΕ σε όλα τα πανεπιστήμια να γίνουν ίσοι με 0.8;

Σας παρακαλώ να αναστοχαστείτε την μη εσκεμμένη αστοχία της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα του σχεδίου και να μην στερήσετε την θέση από μένα και δεκάδες άλλους συμμαθητές μου τα όνειρά μας.

Με εκτίμηση

Κατάκαλος Διονύσιος

1o πρότυπο λύκειο Αθηνών»

Πηγή: Alfavita.gr

 

Διάφορα

Μυτιλήνη: Συγκλονίζει ο σύντροφος της 36χρονης γιατρού – «Αυτό που συνέβη είναι μία στο εκατομμύριο» – Οι απαντήσεις που ψάχνουν

Διάφορα

Μάρω Κοντού: Σοβαρό περιστατικό στο νοσοκομείο, όπου νοσηλεύεται – Όλο το παρασκήνιο για τον “ξάδερφό” της

Διάφορα

Πέμπτη, 25 Ιουνίου: 3 λένε «μέχρι εδώ», πετούν τις μάσκες και προκαλούν μεγάλες εξελίξεις

Διάφορα

Λουτράκι: Φωτιά τώρα σε ξενοδοχείο, κοντά σε σπίτια – Όλες οι πρώτες πληροφορίες

Διάφορα

Κουφονήσια: Τραγωδία με 22χρονη Ελληνίδα που είχε πάει διακοπές με τον σύντροφό της – Τι συνέβη μετά την ταβέρνα

Διάφορα

Tραγωδία στην Τουρκία: Έλληνας τουρίστας έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια ταξιδιού με γκρουπ – Τι συνέβη

Ntime
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • Πολιτική Απορρήτου
© 2026 ntime.gr.

Πληκτρολογήστε και πατήστε Enter για να αναζητήσετε . Πατήστε Esc για ακύρωση.